جرثقیل دستی چه مزایای دارد؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

گروه بازرگانی محمود قراچورلو برای رفاه حال شما مشتریان عزیز در لیست محصولات خود جرثقیل دستی را نیز که شامل: جرثقیل های دستی (پولیفت)، ترولی حرکتی، ورق گیر، تیفور، مگنت و جک دنده ای، باسکول دیجیتال را قرار داده است. قابلیت‌های آن بالابردن وزنی معتدل ۱تن, ۲تن, ۳تن می باشد که می توان حتی قابلیت بالابردن بیشتر از ۳ تن را به آن ارائه کرد. جرثقیل دستی هیدرولیک بوده و باارتفاع بالابری آن نزدیک به سه متر می باشد. جرثقیل دستی شامل انواع مختلفی بوده اما در یک نوع از آن  فاصله داخلی پایه های برابر با ۱۲۷ سانتی متر و فاصله خارجی پایه ها ۱۵۰ سانتی متر می باشد.

 

بازرگانی محمود قراچورلو افتخار دارد به سازمان‌ها و صنایع معتبر کشور که در منوی برخی از مشتریان ما مشاهده می فرمایید، خدمات خود را ارائه دهد. جرثقیل دستی نیز یکی از محصولات ما می‌باشد که با بالاترین کیفیت بر اساس درخواست مشتریان عزیز و شرایط کاری موجود به فروش می‌رسد.

کاربرد جرثقیل های سقفی

جرثقیل های سقفی که ساخت آنها بهترین تکنولوژی صورت گرفته است، کاربرد فراوانی دارد. این جرثقیل ها در صنایع گوناگونی چون صنایع ریخته گری، صنایع بازیافت مواد، صنایع واگن سازی، صنایع هوا و فضا، صنایع سیمان، سرامیک و کاشی سازی، انبار نگهداری فلزات، صنایع برشکاری، صنایع ذوب و نورد فلزات، صنایع با پتانسیل انفجار و آتش سوزی و صنایع تولید محصولات بتنی کاربرد دارد.

ساخت جرثقیل سقفی

ساخت جرثقیل های سقفی طی یک سری مراحل پیچیده صورت می گیرد. در ابتدا ساخت آنها بسیار ساده بود و از یک بازوی قابل گردش تشکیل شده بود که دارای دو تکیه گاه عمودی و یک تکیه گاه افقی بودند و برای حفظ تعادل یک وزنه داشتند. این مدل از ساخت تا حدود قرن شانزدهم ادامه داشته است. با پیشرفت چشمگیر در صنعت تغییراتی در ساخت جرثقیل صورت گرفت. وسایلی چون موتور بخار و برق موجب پیشرفت در ساخت این جرثقیل ها شد. در واقع ساخت جرثقیل سقفی تحولاتی گام به گام داشته است. در ابتدا برای بالا بردن برد و دسترسی به بازوی اصلی بازوی کوچک اضافه می شود. با بهینه شدن ساختار فولاد و استفاده از ابزارهایی مانند موتور گازوئیلی و برقی در این صنعت پیشرفت هایی صورت گرفت.

منابع:

1. https://mg-trade.ir/%d8%ac%d8%b1%d8%ab%d9%82%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-2

2. ویکی پدیا

3.https://www.ilna.news

 





:: برچسب‌ها: جرثقیل دستی , جرثقیل های دستی (پولیفت) ,
:: بازدید از این مطلب : 5262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : یحیی
ت : سه شنبه 8 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی